Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Svet Huggy Wuggy
05.09.2022 Hračky
Svet Huggy Wuggy
Huggy Wuggy - plyšová hračka s upírskym úsmevom - je po Monster High a Hello Kitty ďalšou hračkou, ktorá vzbudzuje kontroverziu. Deti ju milujú a dosp... čítať celé
Ako zariadiť osvetlenie v detskej izbe?
30.08.2022 Nábytok
Ako zariadiť osvetlenie v detskej izbe?
Pri zariaďovaní detskej izby musíme nielen vybrať správne dokončovacie materiály, nábytok alebo dekoratívne prvky. Dôležitý je aj výber správneho osve... čítať celé
Základné prvky školskej štartovacej súpravy pre prvákov Základné prvky školskej štartovacej súpravy pre prvákov
Čas dokončovania školského štartovacieho balíčka pre prváka je spojený s veľkými emóciami pre rodičov aj deti. Čo by malo byť v batohu žiaka prvého st... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Šport
  4. Spaľovanie tuku pomocou kolieskových korčúľ
22.08.2022
Šport

Spaľovanie tuku pomocou kolieskových korčúľ

Spaľovanie tuku pomocou valčekov

 

Móda na cvičenie a zdravý životný štýl sú už stálym prvkom moderného života ľudí všetkých vekových kategórií. Navyše nás každý rok okolo jari trápi chuť starať sa o svoju postavu čo najlepšie a najpríjemnejšie. Hoci to väčšinou platí pre ženy, stále viac je aj mužov, ktorí chcú pred sviatkami popracovať na svojom tele. Jedným z najzaujímavejších a čoraz obľúbenejších spôsobov zlepšenia postavy je korčuľovanie na kolieskových korčuliach .

Ak máte radi outdoorové aktivity a chcete schudnúť, kolieskové korčule sú šport pre vás. Inline korčuľovanie spája efektívny tréning so zábavou. Ide o činnosť, do ktorej sa nebudete musieť nútiť.

Robte kolieskové korčuľovanie na rýchle spaľovanie tukov

Za hodinu korčuľovania spálite od 400 do 700 kcal v závislosti od intenzity premávky. Pravidelným jazdením sa môžete rýchlo zbaviť zbytočných kilogramov. Je dôležité udržiavať tepovú frekvenciu v rozmedzí 60–70 % maximálnej tepovej frekvencie, teda 120–130 úderov za minútu. Pri takejto námahe sa cítime trochu unavení a zároveň naše telo intenzívne spaľuje tuky. Pri prekonávaní dlhých vzdialeností je dôležité jazdiť rovnomerným tempom. Čas jazdy by nemal byť kratší ako 30 minút a jazda by mala byť 3-4 krát týždenne. Pri takejto intenzite sa rýchlo dostavia prvé pozitívne účinky.

Rozvoj svalov - štíhle stehná a pevné zadky na valcoch

Inline korčuľovanie rozvíja takmer všetky svaly. Najviac sa zapájajú svaly na nohách, najmä kvadricepsy a zadok, a preto najmä ženám prospeje veľa jazdenia, čím sa zoštíhlia stehná, spevní sa zadok a výrazne sa odstráni celulitída . Pri korčuľovaní musíme vyvážiť telo a udržiavať rovnováhu, preto naše brušné a chrbtové svaly intenzívne pracujú – vďaka tomu sa brucho splošťuje a držanie tela je správne a vzpriamené. Ďalšou výhodou je, že korčuľovanie nezaťažuje kĺby a šľachy.

Zlepšenie kondície pri korčuľovaní

Kolieskové korčuľovanie je aeróbny šport. Aeróbny tréning sa pretaví okrem iného do väčšieho množstva energie a zlepšenia zdravia či stabilizácie metabolizmu. Ďalšou výhodou je posilnenie srdca a zlepšenie fungovania obehového systému. Jazda na štyroch kolesách je predovšetkým o pobyte vonku, čo je určite výhodnejšie ako cvičenie v uzavretých priestoroch.Kyslík je intenzívnejšie dodávaný do všetkých svalov a tkanív, čo spôsobuje nával energie a zvyšuje výkonnosť organizmu. Okrem priameho vplyvu na svaly má korčuľovanie dobré účinky na celé telo, vrátane našej pohody. Každá fyzická aktivita spôsobuje uvoľňovanie endorfínov nazývaných hormóny šťastia, ktoré pozitívne ovplyvňujú náladu a nútia nás pristupovať k každodenným záležitostiam inak. To všetko prispieva k lepšiemu spánku a koncentrácii a dodáva nám viac vitality.

Ako si vybrať korčule?

Pri kúpe roliek dbajte na to, aby vám dobre sedeli – nemôžu byť príliš veľké ani príliš malé. Príliš malé rolky budú nepohodlné. Pamätajte, že pena, z ktorej je topánka vyrobená, sa časom zhutní a prispôsobí nohe. Nekupujte si ani príliš veľké korčule, pretože váha tela sa v nich presúva na päty a je ľahké prepadnúť dozadu . Aby ste si vybrali správnu veľkosť, načrtnite si chodidlo na kus papiera a zmerajte dĺžku medzi krajnými bodmi od palca po pätu. Dĺžku tvarovaného chodidla prispôsobte veľkosti uvedenej v tabuľke. Za zmienku stojí aj prilba a chrániče , ktoré chránia telo pred zraneniami.Kolieskové korčuľovanie je veľmi dobrý nápad na atraktívny a zaujímavý tréning. Tento druh rekreácie má mnoho výhod. Okrem spálených kalórií a vyrysovaného tela na valcoch sa môžeme pohybovať po meste a vyraziť na výlet mimo mesta. Existuje stále viac ciest, ktoré umožňujú diaľkové korčuľovanie na kolieskových korčuliach v prírodných podmienkach lahodiacich oku. Zistite, kde sa vo vašej oblasti nachádza dráha pre inline korčuľovanie. 

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Všetky objednávky spravujeme z centrálneho E-shopu www.kamenik.sk  E.mail.: info@kamenik.sk

© 2021 Všetky práva vyhradené WWW.KAMENIK.SK
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk